Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

Φεύγω για Ντουμπάι...

http://www.youtube.com/watch?v=W7UlGEV9fow


Κάντε κλικ πάνω του άφοβα... Γιατί φέτος την Πρωτοχρονιά αυτό θα κάνω! Είδα κι απόειδα πέρυσι ότι τα βόρεια δε με σηκώνουν (4 μήνες έκανα με αντιβίωση μετά το ταξίδι μου στη Λαπωνία) κι είπα να το γυρίσω στα θερμά κλίματα! Ο Άγιος Βασίλης άλλωστε ακούει από παντού τις ευχές μας,σωστά?

Κι ενώ όλα έχουν μπει σε τελική ευθεία-παρά την όποια ταλαιπωρία- η μικρή Μαρία, καθότι της τελευταίας στιγμής δεν έχει κάνει τίποτα ακόμη. Πρωτότυπο θα μου πείτε! Το παράξενο θα ήταν να είχε ήδη ετοιμαστεί, αλλά φευ... Στο αεροσκάφος μέσα πάλι θα ανακαλύψω ότι ξέχασα τα μισά και τα άλλα μισά που πήρα μαζί μου είναι σίγουρα άχρηστα! Δε βαριέσαι! Ευκαιρία για ψώνια, ε?
Αν με καλορωτήσετε δεν το έχω ακόμα πιστέψει ότι φεύγω. Από τις λίγες φορές-ίσως και η μοναδική που το νιώθω αυτό. Κι ας έγιναν όλα τόσο βιαστικά! Έχω παραταύτα την ίδια διάθεση όπως τότε που πήγα Κούβα-κάτω από την ίδια ταχύτητα είχα φύγει και τότε... Και αναμφισβήτητα είναι από τα ταξίδια που με έχουν σημαδέψει, που θυμάμαι ακόμα, που πάντα έχω κάτι να πω όταν βρεθώ σε παρέα, που όταν σμίγουμε με το Χρηστάκο και τη Μαρία ακόμα γελάμε, που δε θα ξεχάσω σίγουρα ΠΟΤΕ...! Έχω την ίδια αίσθηση και για τούτο κι ας με έχουν ψιλοαγριέψει για τους ανατολίτες σειχηδες! Αλλά αν κάτι ω μη γέννητω συμβεί και με απαγάγει κανένας και με ρίξει στο χαρέμι του θα του πω αυτό που πολύ εύστοχα μου είπε προχτές ο Ηλίας " θέλω να έχουμε ελεύθερη σχέση! Θα ζω στην Κρήτη, θα ζεις εδώ και θα μου στέλνεις το έμβασμα κάθε μήνα!" Γεια σου ρε Ηλία με τα ωραία σου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου