Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Άσχημη μέρα ήταν, πέρασε...

Είναι φορές που το σύμπαν ολόκληρο συνωμοτεί για να σου χαλάσει τη διάθεση, να πιάσεις πάτο, να νιώσεις μίζερος, να...να...να... Παρά το ότι χθες με εκνεύρισε η χαζογκόμενα από το τουριστικό γραφείο (εν όψει του ταξιδιού μου στο Ντουμπάι!!!) και από βλακεία αγοράστηκαν 2 εισιτήρια εσωτερικού, παρά το ότι πήρα παραμάζωμα ένα πεζοδρόμιο (γιατί τις στροφές αγάπη μου τις παίρνουμε πιο ανοιχτά, ναι?), παρά το ότι πληροφορήθηκα ότι μια μαθήτριά μου κόλλησε τη γρίπη Η1Ν1, παρά... παρά... παρά... σήμερα είναι μια καινούρια μέρα!
Και όχι μόνο είναι μια καινούρια μέρα αλλά είναι και η τελευταία μέρα μαθήματος πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων οεο!!!! Αραλίκι, ξάπλα, ξενύχτια (όσοι αντέχουν ακολουθούν), πλησιάζουν οι μέρες για το θρυλικό ταξίδι του γύρου των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων... ε? τι άλλο θέλω? Μια χαρά είναι όλα! Επειδή χτες δεν μου πήγε τίποτα καλά????????????? Σιγά μη κάτσω να σκάσω!!!

Αυτό πάντως που διαπιστώνω με λύπη είναι ότι ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων είναι ανώμαλοι στον εγκέφαλο... Μιλάμε πολύ ανώμαλοι... Τους μιλάς ευγενικά και ήρεμα, αλλά τη δουλειά σου δεν την κάνεις! Μόλις κατεβάσεις δύο καντήλια και δείξεις ότι μπορείς να τα χώσεις, απλά ως τώρα προτιμούσες την άλλη οδό, αυτή του καθωσπρεπισμού, στέκονται όλοι σούζα... Κι όσο δεν μου αρέσει αυτή η μέθοδος τόσο αναγκάζομαι να την χρησιμοποιώ... Περνούν οι περισσότεροι την καλή μου διάθεση και τους καλούς μου τρόπους ως ηλιθιότητα! Κι όταν τους μιλήσω στη γλώσσα τους για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου, να γίνουν απλά τα αυτονόητα μου μιλάνε με το σεις και με το σας, με εξυπηρετούν στο δευτερόλεπτο, πριν προλάβω να πω αυτό το οποίο ήθελα... Η παράγραφος αφορά την υπάλληλο του τουριστικού γραφείου η οποία ως και χτες με έγραφε κανονικά. Ενώ την είχα προπληρώσει δεν είχε μπει καν στον κόπο να μου στείλει την επιβεβαίωση, το πρόγραμμα της εκδρομής και τις πτήσεις (παρά το γεγονός ότι της τα ζήτησα αρκετές φορές) και εξαιτίας της πλήρωσα δύο φορές το εισιτήριο του εσωτερικού... Μετά από αυτά και άλλα τόσα αποφάσισα να μιλήσω με την υπευθυνη και έκτοτε εξυπηρετούμαι από την εν λόγω υπάλληλο καθώς και όλο το ευγενές προσωπικό του γραφείου σε λιγότερο από 3 λεπτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου