Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Γιατί εδώ;

Πολύ καλησπέρα-καλημέρα σας... Σήμερα κατάλαβα γιατί η φίλη μου η Μασσούρου (Μασούρου ακόμα δεν έμαθα πως τελικά το γράφει...) έχει δημιουργήσει ιστολόγιο... Έχω νιώσει κι άλλες φορές την ανάγκη να εκφραστώ αλλά όλο το αναβάλλω... Έτσι απόψε πήρα την απόφαση... Είμαι άλλωστε τύπος που αργώ να αποφασίσω καμιά φορά, άλλα όταν το πάρω απόφαση είμαι μπάμ και κάτω, κι όποιον πάρει ο Χάρος... κάπως έτσι αποφάσισα να φύγω για σπουδές στη Γαλλία, να τελειώσω το ΕΑΠ, να κάνω μόνη μου το ταξίδι στην Κούβα, να βγάλω τη σχολή μακιγιάζ, να κόψω το τσιγάρο, να αρχίσω μαθήματα οριεντάλ που πάντα ονειρευόμουν, να επιστρέψω στο επάγγελμα που πάντα με γέμιζε... όλα εν μια νυκτί... ΈΤΣΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.... μπάμ και κάτω κι όποιον πάρει ο χάρος... έτσι ξεκίνησα απόψε και τη δημιουργία αυτού του ιστολογίου με σκοπό να τα λέμε κι από 'δω... Και σήμερα η αλήθεια η ανάγκη μου να τα πω κάπου ήταν μεγάλη... ζόρικη μέρα σήμερα... αλήθεια δεν είναι φοβερό να θέλεις να βάλεις δυνατά τα κλάμματα και να μην βγαίνει ούτε ένα δάκρυ? Ε, κάπως έτσι νιώθω κι εγώ απόψε. Παράξενα... βαρύ το κλίμα, αν και οι δύσκολες μέρες πέρασαν... τι γίνεται ρε παιδιά? Ξαναγύρισε ο Κρόνος στο Λέοντα, εκεί που είχα ξεγνοιάσει ότι βρίσκεται στο Ζυγό και θα κάνει αρκετά χρόνια να ξανασχοληθεί μαζί μου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου